Selling Terms
Salgsbetingelser HG Grillen
Betaling
Det tilbys sikker betaling med VISA/Mastercard via Sumup og Vipps
Selger:
HG Grillen, Brødrene Finnestad AS
Organisasjonsform:
AS
Forretningsadresse:
Hånesveien 2
Kommune:
Kristiansand
Postadresse:
Hånesveien 2, 4635 Kristiansand Norge
Organisasjonsnr: 986 614 796
E-post: hggrillen@gmail.com eller haneskrysset@st.yx.no
Kjøper:
Personen som er registrert som kjøper i bestillingen.
Priser og merverdiavgift:
Alle priser på nettstedet er i Norske Kroner (NOK) og inklusive merverdiavgift.
Bestillingsprosess
Din bestilling er bindende når bestillingen er registrert på vår server. Når vi har registrert din bestilling, vil vi bekrefte denne gjennom å sende deg en bestillingsbekreftelse. Dersom ett eller flere produkter i bestillingen er utsolgt forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller deler av denne. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette sammen med informasjon om hva vi kan tilby, enten i form av pengene tilbake, en tilgodelapp, erstatningsvare eller senere levering. Du vil da få muligheten til enten å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir eller å kansellere varelinjene som er berørt av avviket.
Frakt
Vi frakter ikke varer. Denne må hentes på HG Grillen, Hånesveien 2 4635 Kristiansand
Betalingsvilkår:
Du kan bruke Visa, Mastercard eller Vipps når du handler. Betaling kan gjøres i app ved bestilling eller på gatekjøkkenet når maten hentes
Personopplysninger:
Selger behandler persondata ifølge lov om personopplysninger. Se egen informasjon her: https://www.datatilsynet.no/regelverk-og-verktoy/lover-og-regler/
Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet med andre eksterne register. HG Grillen vil ikke selge eller videreformidle personopplysninger uten samtykke.
Kortinformasjon:
Når du handler hos oss blir betalingen behandlet av Elavon, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.
Avbestilling:
• Når bestilling er sendt, kan den ikke endre eller avbestilles
• Fjerning av ingredienser reduserer ikke prisen
• Endring av ingredienser belastes i henhold til gjeldende priser
Reklamasjon:
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi oss skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Selger vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven). https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2002-06-21-34
Angrerett:
Angrerettloven gir en generell rett på 14 dagers angrefrist fra leveringsdato for å angre på ditt kjøp, men merk at det er spesielle bestemmelser i Angrerettlovens § 22 for tidsbestemte ytelser og varer som forringes raskt. Så f.eks en hamburger og andre enkelte mat- og drikkevarer (eksempelvis frukt og grønt, ferskvarer, bestillingsvarer, samt kjøl- og frysevarer), vil den generelle angrefristen ikke gjelde. Er du spesielt interessert kan du les om unntakene i Angrerettloven.
Hvis du derimot har fått en feil i bestillingen — eller maten vår ikke holder god nok kvalitet kan du ta kontakt med oss og vi gjør et nytt forsøk (eller når det er helt krise pengene refundert). Husk at vår mat smaker best når den er rykende fersk.
Angreretten gjelder ikke brukere som handler på vegne av bedrift eller organisasjon.
Henting og forsinkelse:
Ved hentepunktskjøp (Take away) skjer utlevering av bestillingen på det hentepunktet og i det tidsrommet som er angitt på bestillingsbekreftelsen
HG Grillen tar ikke ansvar for forringet eller redusert kvalitet og/eller holdbarhet på varer som ikke blir hentet eller tatt imot til det opprinnelig bestilte hente- eller leveringstidspunkt.
Uavhentede varer:
Varer som ikke blir hentet på avtalt utleveringssted blir belastet med bestilt beløp.
Vi har her forsøkt å gjøre våre salgsbetingelser forståelig for burgerelskere og andre vanlige folk. Ta kontakt med oss om du fortsatt lurer på noe!